Förkyld

Skrivet år: 2011-05-02 | Klockan: 10:05:41 i ämnet: Stalldagbok

Tycker jag har varit småförkyld väldigt länge nu, men några dagar nu har det varit värst på morgonen, lite på kvällen men helt lungt på dagen. Igår kväll mådde jag inte alls bra, var ruskigt trött, yrade, ingen matlust (tvingade i mig ändå) och hostade mycket. Nu på morgonen gick det inte att få upp mig ur sängen, men jag vaknar ju ändå tidigt varje morgon för att jag hostar och mår inte alls bra. Vilket betyder att jag inte får sova mycket alls. Är så trött! På morgonen nu har jag suttit i köket i typ en halvtimme helt stilla och bara hostat. Satt och skrev lite men det gick inte, var för svag om händerna så jag såg inte ens själv vad det stod. Haha. Bara jag går upp för trappan är jag helt slut och hjärtat/pulsen slår jättefort och jag yrar. Sen lugnar det ner sig. Synd om mig! Hoppas förkylningen går över snart! Jag får lyssna på uppmuntrande musik och läsa lite fakta om hästar kanske! =)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

du är inte ensam om att vara sjuk idag iaf -.-

2011-05-03 | 10:27:22
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0