Datorn lever, jag kan ju skriva med den!

Skrivet år: 2011-03-20 | Klockan: 18:22:45 i ämnet: Dagbok

Ehm, jag höll på att slå sönder min stackars laptop för att jag inte fick ihop menyn på bloggen, så jag slåg och slangde igen locket, tur att den är tålig! Jag måste verkligen bättre på humöret.. Inte lätt när man har mensverk och är hungrig samtidigt alltså! Väntar på brorsan kommer med pizza som jag och Kevin ska dela på. Blir Vesuvio med extra sås och strips! (Vesuvion är ju med ost och skinka bara) Skakar av hunger men ska försöka mig på ett ryck till med menyn innan maten kommer! Gjorde en egen gubbe i paint förut, snygg..! Haha. Ska göra egna gubbar i bloggen tror jag, fast inte riktigt lika stora kanske ≈) Nisse får nog ta sig en vilodag idag, blir så sent att rida eller så. Plus att jag inte är på humör så jag tycker synd om Nisse och vi ska stå och fightas! Usch jag hatar den nya sök saken på google, att den söker samtidigt när man skriver, värsta rörigt tkr jag! Har fortfarande inte hittat ro vid det där! Även nya bilddagboken fattar jag absolut naaaada om! Tur att den gamla finns kvar än så länge, fast den gamla tycker jag är lite tråkig, men jag får helt änkel vänja mig vid den nya, man lär sig ju! Jag heter CanonKamera på bilddagboken för dig som ville veta! Nej nu ska jag pyssla vidare! :·)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0