Rörigt..? ;)

Skrivet år: 2011-03-18 | Klockan: 15:40:17 i ämnet: Övrigt
Hade tänkt mig att rida barbacka idag för igår fick jag sån lust när jag satt på Nisses rygg och flätade, den var så go! Hehe. Men eftersom det snöat så mkt idag är jag rädd för att vi möter plogbilar och att han kastar sig lite för att han kommer säker vara yperpigg. Jag kan ju rida på ridbanan, men jag har ingen alls lust för sånt idag! Här är det typ 15 cm snö också. Jag trodde inte dte skulle komme så mycket snö! Va knasigt! Förut satt jag och tyckte synd om mig själv i sängen framför Tv:n och godiset. Har jätteträningsvärk sen jag gick typ 6 km, 1 km i 1 meter hård snö! Jag har så ont i benen idag att jag knappt kunde gå imorse! Nu har det gått över lite, men jag får se så jag inte har ont sen när jag rider med sadeln, annars blire barbacka med bumsen!
Skrev jag att Nisse skoddes igår? Det gjorde jag väl? Eller? Haha, snacka om bra minne, orkar inte kolla! Men vi har kvar broddarna med tog bort snösulorna (o så kom det självklart snö idag) men det är lugnt dedär med snösulorna. Har ju varit lite lat att jobba Nisseman på ridbanan den senaste tiden, men det är tråkigt att inte ha nån mer som rider på ridbanan, snacka om att jag är sällskapssjuk AB typ..
Väldigt vad jag verkar skriva av mig här, bara kul! =) Hoppas bara ni orkar läsa! Jag är såhär när jag ser en lång text utan bilder överhuvudtaget vill jag inte alls läsa. Eller om det är en lång text som jag gärna vill läsa, men känner att jag-vet-inte-om-jag-orkar-läsa-dagen så tvingar jag mig läsa, så kan jag inte sluta för att det var så intressant!
Det är roligt om det står intressanta saker! Sen vet man ju inte vad just ni instereras av att läsa, vissa kanske tycker den här röriga texten är rolig att läsa för att det inte handlar om samma sak hela tiden och andra kanske tycker det är alldeles för rörig. Haha jag känner nästan själv att jag är lite rörig just nu.
Alla bilder här är på Lugolino och mig, hästen jag lärde mig rida på/syrrans varmblodiga travare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0