Dagens: Allt möjligt tror jag?

Skrivet år: 2011-03-06 | Klockan: 18:39:48 i ämnet: Stalldagbok
Idag har jag träffat Janni! Hon som var med i alla olyckor när jag fick åka ambulans, bröt knät och hon volta med bilen. Haha ojoj!

Först red jag på ridbanan men det var inge harmoniskt idag och jag tror varken jag eller Nisse hade lust med det. Så då red vi mot V.G stallet och hälsade på där. Tänkte lastträna men jag var så hungrig så jag hade inte lust haha :P Ska snart ut till stallet och ta in pollarna. Brr vad kallt.. Menmne, vad gör man inte för dom man älskar..? :)

En bild från idag på N<3


Kommentarer
Postat av: ellen

Jättefin blogg :D

Söt bild, är det din häst ?=)

2011-03-10 | 16:54:59
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0