Oförståeligt!

Skrivet år: 2011-07-09 | Klockan: 12:21:22 i ämnet: Dagbok

Målade en yyyybersnygg gubbe! *Stolt*

Tjoflöjt och piano!
Här flyger det flugor och Ferra pratar om att man ska njuta när man har sex.. Och att djur kan suga sig själva om dom vill....... "Tror du Marlyn Manson har sugit av sig någon gång!?"

Nej nu går vi in på andra tankar och vi är fortfarande hos min bror eftersom han är borta, har jag skrivit något om att vi dom senaste dagarna har varit hund och kattvakt hos Mattias? Och vi vill inte att han ska komma hem så vi skickar honom till egypten gratis typ... Fast nu ändra hon sig och vill att VI ska åka till egypten och bli hmhm av en hmhm . . . . .

Jag förstår verkligen om ni inte förstår något för nu är jag riktigt otydlig.

»Hej å då dax att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0