I ullared

Skrivet år: 2011-07-02 | Klockan: 18:54:44 i ämnet: Dagbok
Hejsvej till dig från mig!
Sitter utanför våran stuga här i ullared och åskan är i luften, fast inte i närheten. Regnar gör det och barn leker i regnet med hinkar och spadar. Varmt som tusan och det bara smäller av åksan.
Igår badade vi badtunna på kvällen och det var 40°C i vattnet. Agnes och jag hoppade i kallvattentunnan en stund och sedan i värmen, det var supergött! Har idag handlat i princip hela dagen i Gekås och jag blev kär i alla hästsaker. Kan ju säga att ni får reda på vad jag köpt om ni kikar in imorgon kväll!

Hade gott!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, kul att vi var i Ullared samma dag :P



Ja, 1A är inriktade på stroke och 3A har hjärtpatienter, så det är ganska stor skillnad :)



haha, ja dom vill väl att du ska bjuda dom på smultron :D

2011-07-02 | 23:14:18
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 | 21:54:48
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0