Helomvändning?

Skrivet år: 2011-07-15 | Klockan: 21:50:23 i ämnet: Dagbok
Är inne på att göra en helomvändning på bloggen nu. Ska göra om design och hela köret! Ska bli kul med något nytt eftersom jag tröttnar lätt på min egen design.. ;)

För övrigt känns det precis som om jag ska spy rakt ut. Mår fruktansvärt dåligt och har gjort det i nån timme nu. Fattar inte riktigt varför. Jobbigt som satan. Själv har man aldrig haft magsjuka eller spytt nån gång, kan ju skryta lite med det.. Men jag hatar känslan av att man vill/ska spy och så gör man inte det. Frustrerande! Ska jag ta ett bad och relaxa lite? Brukar bli lite bättre om jag får något annat att tänka på. Det går över om nån timme. Såhär brukar jag må nån gång ibland. Sämra har man ju mått så inget att gnälla över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0