Tänk om jag hade ett ridhus i närheten?

Skrivet år: 2011-02-10 | Klockan: 12:53:53 i ämnet: Stalldagbok
Jag hade tänkt mig och rida Nisse idag, rida runt en sväng. Men det snöar så mycket att vi kommer inte ut ur gården, eftersom traktorn inte fungerar heller! Vad trist! Nu skulle livet lätta med "poff" ett ridhus här! Eller, vi kan göra om garaget till ett ridhus tkr ja ;) Tänk om alla hästfolk här i strömtorp kunde samla ihop pengar och bygga ett ridhus, gottit dä! :P Men, det är bara drömmar! Att åka till ett ridhus går ju inte, för mycket snö! :s Trodde det skulle bli vår för några dagar sen! Man fick verkligen vårkänslor. Meen så började det ju plötsligt snöa.

Det går säkert att rida på vägarna, men då möter man väl plogbilar som sprätter snö så Nisse och jag kommer bli helt snöiga!

En gammal bild på Nisse, med min första egna digitalkamara :P



//Lottzz

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

heej !

allt bra ? :)

2011-02-10 | 13:53:08
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0