Snöstorm!

Skrivet år: 2011-02-11 | Klockan: 12:13:10 i ämnet: Dagbok
Går inte att ta sig till skolan, det är enorm snöstorm här! Se om det blir någon ridning idag, eller om Nisse och jag blåser bort!! Kevin är här, brorsans son. Tokstölle dändär! Haha.

Kelso håller på att lära sig nya trix! Igår började vi med att:
"pingapingapinga" = Springa (Trava bredvid mig i samma takt)

Stanna = Det kan han redan

"Backabackabacka" = Backa när jag backar i samma takt

Går faktist riktigt bra! Har är jättelättlärd! (:

Visste inte vem jag tyckte var bäst, så jag tog alla tre! Klicka på bilderna.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; usch :O

2011-02-11 | 15:48:24
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0