Skola + tandläkare = Nej tack!

Skrivet år: 2011-02-18 | Klockan: 15:08:04 i ämnet: Dagbok
...Men så blev det hah :) Åkte till skolan imorse, satt på första lektionen (individuellt val) Jag har bild, satt och målade färdigt min drake. Knäppa Poddy hade en hjärnskada idag tror jag, nä skojja bara, men han var flum! Han var iaf rolig :P Får nog fylla i lite i ansiktet, suddats ut lite när jag gick med den. Här kommer lite bilder på den:


Efter bar det av till Mattias i Strömtorp, sen in till Åsa. Hon skutsade iväg mig till tandläkaren. Fick plocka några tandsten för första gången i mitt liv, gjorde inget ont alls! Men det är ändå inte kul. Åkte med Jimmy hem och fick inte käka på ½ timme, o jag var så hungrig :P Nu ska jag hålla på med rummet, sen blir de vägen mot stallet!

//Lottzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0