Haha, min stackars mobil

Skrivet år: 2011-02-08 | Klockan: 11:17:53 i ämnet: Dagbok
Min mobil har ju varit utsatt för det mesta tror jag. Men nu kan det ju få känna sig lite hel för en gångs skull =)

För ettag sen slutade den ju fungera, den glappade och flimrade alla möjliga färger, pappa hittade självklart inte garantin. Jag har bara haft den i ett halvår typ. Så efter många dagars letande hitta mamma (självklart) garantin som pappa (självklart) inte visste att han hade lagt där. Vi lämnade in den och efter nån vecka kom den tillbaka lagad igen. De hade hittat 8 fel på den haha. Dom fick typ byta ut hela mobilen elr nått :P Igår blev den genomblöt, tänkte nej, nu har jag ingen mobil, men den fungerar ypperligt! =)

Sitter fortfarande med ont i halsen, lite hosta men ingen spec snuva. Pappa ska köpa halstabletter på apoteket sen, fast inte Muccualgin, för jag får spykänslor av dem usch o blä! Har haft ont i halsen i 6 dagar! Normalt brukar jag ha det i 2 dagar ={


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? Jag är medlem på en hemsida som är hur bra som helst. Den bästa som finns tycker faktiskt jag:) Jag tjänar pengar genom att tipsa andra och får 5 kr för varje som blir medlem på min värvningslänk! Jag tjänade ca 90 kr på bara en timme! Hoppas du blir medlem.

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Tack, kram!

2011-02-08 | 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0