Busiga Kelso och litte annat

Skrivet år: 2011-02-20 | Klockan: 08:48:40 i ämnet: Dagbok
Vaknade 07:00 imorse (ovanligt tidigt för att vara mig på helgen!) Vet inte om jag kommer uppdatera mycket idag heller, idag ska jag nämligen flytta in i mitt rum igen, så jag kommer få fullt upp! Igår köpte jag en ny spraydeo, och den luktar typ perfym, jättegott luktar den! Det står att den håller 24 h, den håller än, så vi får väl se ;) Ikv eller sen kommer Matilda och Johan och vi ska ha "inflyttningsfest" haha, nejdå men dom kommer för att sova över här i nya dubbelsängen! :D Självklart får Kelso vara med för han älskar att sova och fläka ut sig i sängar! Haha! SEn ska dom få hälsa på stallet som dom aldrig varit i. Ska bli kul, plus att dom vet inte om hur mitt rum ser ut nu!

Naaw kolla vad söt Kelso är när jag ger honom en smörgåsbit :P



Haha Kelso blev busig förut så jag tog lite kort!



Bakom har dom tagit bort massa skog :(

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad söt hund =D

2011-02-22 | 19:54:56
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: sara

söt hund!:)

2011-02-28 | 16:29:13
URL: http://hastbloggeen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0