Stallschema

Skrivet år: 2011-04-17 | Klockan: 18:30:38 i ämnet: Stalldagbok
Idag har jag kväll i två stall! Jag har även två hästar att ta, en i vardera stall. Jag har kvällen i mitt stall, och ska rida Nisse, fast det gör Janni åt mig eftersom jag ska rida Black i det andra stallet och vi ska rida ut en sväng =) Jag har kvällen åt Kita och Blacks stall också. Fast det är ju bara två hästar där så det tar ju snabbt!

Någon mer som har kvällsinläpp i ert stall ikväll? Hur brukar ni göra, hur delar ni upp passen?

Vi har veckovis. Såhär brukar det se ut på våran kalender. Vi är tre stycken som delar på passen.
Altså så byter vi varje Fredag!

A - Anneli
E - Elisabeth
C - Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0