1. En bild på...

Skrivet år: 2011-04-07 | Klockan: 11:54:52 i ämnet: Övrigt

1. En bild på dig själv. Beskriv 5 saker du tror många inte vet om dig.
2. Dina djur, ett kort på varje. Vad heter dom och hur gamla är dom. Om du inte har några djur, har du haft några? Vad för djur? Foton?
3. En bild på din första bästa kompis, vad heter h*n och hur "gammal"?
4. Hur var din första riktiga kyss? Vart var det? Har du någon bild?
5. Har du någon pojkvän/flickvän? Hur blev ni tsm? Om inte, avslöja något annat inom kärlek!
6. Vad heter dina syskon? Har du bild, lägg ut dom!
7. Vad är din favoritmusik? Din favoritartist? Vilken anledning?
8. Din favoritfilm och varför?
9. Dina största intressen? Varför?
10. Sist men inte minst, finns det några saker du verkligen vill just nu?




1. Jag är mörkrädd
2. Godis galen! Det är som knark för mig x)
3. Vill ha mer muskler och bättre kondition
4. Älskar att sjunga men jag tycker ja sjunger som en kycklingspena!
5. Hatar mitt utseénde, !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0