Önskelista 2010

Skrivet år: 2010-11-28 | Klockan: 10:27:02 i ämnet: Dagbok
Jo, det är ju julafton den 24 december.

Den 26 december fyller jag 16 år!


JULAFTON OCH FÖDELSEDAG:


- Ett zoom objektiv till kameran.
- Nå annan pryl till kameran: Blixt, kameraväska, putsduk, medmera..
- Grejjer till hästen: Dressyrschabrak, träns, 3-delat eggbett, vita benlindor, paddar, grimma, borstar ja, vad som helst typ haha.
- Kläder.
- PENGAR.
- Spel till tvn, fast typ nå rockband, (trummor gitarrer och mickrofon) eller wii elr ngt.
- Prylar till rummet, fina glas eller hästpynt elr hund, nå grejjer att pynta rummet med eftersom all abarn har slagit sönder allt jag hade typ! :mad: Haha.
- Smycken, örhängen, ringar eller halsband.
- Parfym, deo, smink
- Ny säng, hyllor, lådor elr ngt till rummet (vill måla det.)
- En synt med mickrofon.

Ja jag gillar att sjunga, även om jag sjunger ur dåligt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0