Kallt, kallt..

Skrivet år: 2010-11-16 | Klockan: 20:12:10 i ämnet: Stalldagbok
Stallet idag blev att mocka åt Nisse och Nikita, skulle rida Nisse, Nikita och Bianco idag. Men när jag hoppade upp på Nisse mot ridbanan halkade han bara runt och det var stenhårt och buckligt så han tyckte inte alls om att gå. Vi gick tillbaka efter ca 10 min så knövlade jag lite med att ringa pga det inte fanns ngn höboll nere, så jag fick skära upp och placka några höstrån, jag skulle få ihop till 9½ kg hö!! Satt ett tag och plockade i kylan, mina händer frös nog mest av allt! Blötte höet sen gjorde jag kvälls maten åt hästarna, la i alla krubborna och la även in höet. Sen ledde jag in hästarna och gick hem med Kelso =)

Ujuj, vad kallt det är ute .. Imorgon kommer förhoppningsvis Linn och rider, hon kunde inte komma igår så jag red till gamla skolan med Felicia och Amadeus :) Nisse hade rikigt goá gångarter igår!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska vi rida nån dag? Är i så fall hemma fre, lör och sön den här helgen :)



Sv: TAck :)

2010-11-16 | 22:39:33
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0