Vill bara tacka först..

Skrivet år: 2010-12-05 | Klockan: 17:09:39 i ämnet: Stalldagbok
Vill bara tacka alla söta, góa och snälla kommetarer jag har fått på bloggen! Det värmer!

Nu ska jag gå över till vad jag gjorde nyss! Jag var i stallet då Åsa och Andreas var där. Jag & Nisse, Ambra & Andreas plojjade på gärdet utanför stallet och Nisse bara bockade och bockade haha! Ojoj vad jag skrek! Sen red jag Blackie på gärdet och han va pigg men han bockade iaf inte! Jo lite, men det kändes knappt haha. Han var väldigt trött sen. Jag ska ta in hästarna sen. Men nu skulle jag igentligen kolla på europort, men jag orkade inte se alla. Mamma håller på med pannkakor, som jag ska äta med blåbärsglass sen :D

Stallmöte med Åsa och Andreas sen, kanske Mia om hon kan. Det blir hos Åsa denna gång.

Ska försöka få med mig NÅGON till stallet som vill filma och ta kort. Har ju ingen som vill det. Annars så tvingar jag Åsa ;) Har helt slut på bilder!!!

Dagens ridoutfit blev allroundsadeln, grönrutigt schabrak, padd, palhambett med en tygel.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; vad roligt! Grattis till honom ;) Jag vill också kunna se på eurosport

2010-12-05 | 18:34:16
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: julia

Sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg!! Jag säger till när den är avgjord!! ha de bäst så länge!!

2010-12-05 | 19:11:03
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kanske kan följa med nån gång på någon helg :)

2010-12-05 | 20:45:39
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha ja du gumman, tvinga me mig du :P

Men räkna inte me allt för bra kort =D

2010-12-12 | 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0