Övrigt *Ja-jag-hatar-rubriker*

Skrivet år: 2010-12-04 | Klockan: 23:17:07 i ämnet: Övrigt
Hejsan!

Jag sitter och funderar ut lite saker här. Undra om jag ska dela med mig en dag i mitt stall och hur det ser ut och så? Vad blir bäst: Videofilm eller bilder med text? (Själv tycker ja bilder och text hih)

Nisse red jag på gärdet idag och han höll på att bocka av mig, jag fick skrika för han skulle ge sig. Jag flögg frammåt, hade jag inte hållt i med skänklarna hade jag hamnat framför Nisse och kanske blivit trampad, då hade jag inte suttit här nu!

Vilken ur jag har igentligen att sist jag ramlade av NIsse att jag bara bröt knät och fick inga framtida skador. Den sämsta oturen från en avramling var nog med herren Karl som jag har haft rygg problem efter, men det stör inte så mycket faktist. Fick åka ambulans avsvimmad till akuten och röntga huvudet, aj vad ont det gjorde från nacksaken haha. Detta hände i sommeras typ.

Tipsar iaf om några pogram jag brukar glo på:


Kanal                          Tid               Program                          Dag
Eurosport                     22:00            Ridsport                            Lördag 4/12 -2010

Tv4                              20:00            Bonde söker fru                Varje Onsdag

Eurosport                      15:35           Ridsport                            Söndag 5/12 -2010

SVT1                            20:00           Ung & Bortskämd                Varje Måndag

Tv3                              19:00            2½ män                             Varje dag om jag inte fattat fel


Mer pogram finns/kommer i ett annat inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bild & text blir väl bra? =)

2010-12-05 | 20:39:33
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0