Julafton!

Skrivet år: 2010-12-25 | Klockan: 21:58:35 i ämnet: Dagbok
Från igår:

God jul på er därute i världen!

Jag har fått massa fina saker! Mängder av godis från Mattias och Marina och fotopapper från dom i två storlekar, symaskin, ett fint fönsterljus och en tidning från mamma och pappa, 500 kr från Andreas och Gina, jag har redan fått saker från Cissi och Peter, stalltäcke och pannlampa och allt, kommer åka till stan med Gith (min moster) och handla, Jimmy och Virre får jag imorgon när jag fyller 16 år! Fast jag öppnade den idag istället haha, en kamera väska!
Fick en tavla att sätta bilder i för ett tag sen av Åsa, har lagt in bilder nu! Tackotackotack allesammans!

Till Nisse köpte jag hallon hästgodis, hoppas han tycker om det. Han brukar vara lite petig när det gäller godis den där herrn.
Grådis fick ett paket Kräcker med frukt i. Hon älskade det.
Kelso fick ett paket stora hundgodisar som han tycker om.

Kelso ligger och sover i min säng bland julklappar :')

Julgranen i mitt rum :p


Dumle jag fick av Mattias och Marina, fick massa mer godis (födelsedagspresent)




En liten söt tomte i granen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0