Fullt upp

Skrivet år: 2010-12-31 | Klockan: 13:45:02 i ämnet: Dagbok
Igår tänkte jag faktist lägga in min första videoinlägg om dagen, men hade ingen sladd från mobilen till datorn så det blev inte så. Fast jag tycker att jag är så pinsam när jag filmar och snackar, jag hatar min röst. Väntar på Åsa ska komma för att vi ska laga kyckling och potatisgratäng. Ikväll ska Felicia B komma hit och så ska vi vara hundvakt åt en riktigt smällrädd hund, måste iaf försöka få kort på ngn smällare ;)
Har varit med Felicia F i två dagar nu hos Åsa! Kankse kommer nån ful video på oss sen när jag har en sladd elr ngt att föra över med.

Min gamla hotmail är spärrad av ngn bajsig person som jag ska skuta! Så halle.94@hot... fungerar inte, ni får adda mig på nya,

[email protected]  <-- Även om ni vill fråga ngt privat elr ngt kan ni kontakta mig här.

Gott Nytt År Allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0