Boxen - Storstädad

Skrivet år: 2010-12-22 | Klockan: 18:44:34 i ämnet: Stalldagbok
Kevin och jag var i stallet nyss och mockade åt Nisse. Vi skotta ut allt skit på stallgången. Nisses box såg det ut som det hade stått tre hästar där i natt. Det var skit överallt! Fast om jag tänker efter hällde jag i 160 liter torv i boxen igår. tur att Kevin var med annars hade jag väl stått där i timmar. Storrensa Nisses box och när jag ändå var i farten sopade jag den och hällde kalk i hela botten. Hoppas det inte blir allt för stökigt imorgon. Nisse vilar för tillfället. Är för kallt för att rida :/

Vi har fått täckeshängare på boxarna nu, Nisse kletade mat på täckena på en gång igår. Suck!

Ganska gult va?


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0