Grimma i hagen?

Skrivet år: 2011-05-24 | Klockan: 21:56:37 i ämnet: Frågor och svar
Hej! Har precis varit i stallet och ridit Nisse! Berättar mer sen eller imorgon för nu ska jag fråga ER en sak!

Jo jag tänkte fråga om ni har grimma i hagen eller inte? För mig är det olika för varje ställe jag kommer till. Alla har olika åsikter.

"Jag har det inte då jag inte vill att min häst inte ska fastna i grimman eller få skav av den"

"Jag har det för min är svårfångad"

"Jag har det för att om h*n sticker så kan man lättare få tag om h*n sliter sig"

"Jag har bara lädergrimma på, så om h*n fastnar så tar h*n sig loss och om h*n smiter kan man fånga honom/henne lättare"

Hur tänker ni?
Själv måste jag ha grimma då det är stallets regler ifall han smiter. O han får ju ingen skav eller så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0