Design & signatur

Skrivet år: 2011-05-17 | Klockan: 20:20:56 i ämnet: Bloggdesign
Nu är jag klar med den nya designen. Hoppas ni tyckte om den, ja jag blev ju iaf nöjd med mitt kämpande ;)


Kajsa frågade om jag kunde göra en signatur till henne att ha efter varje inlägg. Självklart gjorde jag det och såhär blev det:


Blev själv sugen på nått liknade då, skrev med min handstil på ett papper och fotade. Redigerade bakgrunden så den blev vit och såhär blev det då för mig:

Tänkte mig en bild på mig och Nisse efter med jag blev inte nöjd med det för jag blev tvungen att "kapa" halva mig då och då såg det inte bra ut. Men såhär blev iaf Nisse och jag med mitt halva huvud kapat dock:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0