Massa stall

Skrivet år: 2011-03-19 | Klockan: 13:19:40 i ämnet: Stalldagbok

Jag tror jag har fått fuktskador på min kamera, fy nej, det vill jag inte! På bilden ser ni ju ;( Inte ett år gammal ens.. Fast jag vet dock inte hur det har gått till.. Men jag kom precis på att det är ju kanske bara på objektivet, så om jag byter objektiv så sys det kanske inte? Jag får se när jag har råd att köpa något sånt, alla pengar jag har och får går till hästen för att han ska har stallhyra, mat, skor osv. Har inte ens råd med någon ny utrustning så det han har får vi väl mögla i. I sommar får jag sommarjobba för att jag ska ha råd med hästen. Har bestämt mig att jag ska inte köpa något godis, pizza eller något annat trams på minst en månad! Hur ska jag klara mig utan godis? Men jag är tvungen för att ha råd, så är det bara!
Var till stallet i morse och tog ut hästarna. Storstädade boxen och sopade alla gångar. Hö överallt hehe. När jag ändå var igång möblerade jag om massa saker så det fick mer plats och så gjorde jag mig lite mer plats genom att snoka en hylla till ;)

Dock är detta inlägg påbörjat innan två förut, så nu forsätter jag det och låt mig skriva att jag red barbacka idag! Jenny och jag red ut en sväng i strömtorp. Gick jättebra! Hoppade av som en stelis och gjorde i ordning Nisse för att gå ut igen. Fyllde jag på vatten i hagen och gick och hämtade morötter och kelade med hästarna. Sen gav jag dom middashö ute i hagen och alla såg så nöjda ut =)
//Lottplott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0