Renovering av hela rummet

Skrivet år: 2011-01-20 | Klockan: 19:16:38 i ämnet: Dagbok
Nu är det ju såhär att jag ska ju göra om hela rummet! Så då kommer jag ta lite kort och så, även lite grejjer jag skulle vilja ha dit. Inte säkert det blir exakt dessa saker, men man kan faktist hitta nästan nya fina saker till rummet på loppis, så vi ska dit på lördag hoppas jag. Men har iaf kollat runt på Ikea´s hemsida och kollat lite grejjer jag skulle kunna tänka mig! Har hittat en säng på blocket jag är sugen på :)

Men detta är bara typ drömsaker jag skulle vilja ha ^^)





Och självklart vill ja ha en ny säng, även måla rummet, så vi får se hur det blir! =)


Kommentarer
Postat av: Ferra!!

ÅÅÅH, vad fint det kommer bliii! <3

Hoppas du har råd med allt nu challeplott :D

2011-01-21 | 13:18:35
URL: http://thesunasmyfaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0