Jag har lyckats ramla av på Kita nu!

Skrivet år: 2011-04-17 | Klockan: 10:56:14 i ämnet: Stalldagbok
Dags att göra tårta till mig och Janni!
Började med att vi red i Strömtorp och hade det trevligt. Sen kom vi till ett litet, litet gärde som vi skulle ta en galopp på så hästarna fick sträcka lite på sig. När jag fick Nikita i galopp tvärvänder hon då blev de halt så hon halkade och och la sig ner jag ramlade av och fick henne över mig. Jag reste mig upp ganska fort var skakig med hoppade upp och red hem. Car skakig ett tag efteråt med jag var okey annars. Idag har jag ont i nacken mén annar smår jag bra. Väldigt trött dock! =)
Janni red Saiva igår en stund! :D De på bilden!


Kommentarer
Postat av: jajjah

såå mysig häst ! =)

2011-04-17 | 11:22:16
Postat av: Ferra ;)

Hahhaaha lika misslyckad som vanligt alltså? xD

och gissa vad jag har ont i kroppen av?

Jag har KRATTAT LÖV och har ont överallt!

Snacka om sämst, HAHAHA xD

2011-04-17 | 16:44:08
URL: http://thesunasmyfaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0