Allt ska hända samtidigt, såklart!

Skrivet år: 2011-04-01 | Klockan: 10:51:03 i ämnet: Stalldagbok
Hm.. Igår när jag kom till stallet och gick in i sadelkammaren såg jag på tavlan framför mig att det var skrivet såhär:

Hej tjejer!
Tråkiga nyheter!
Vi får alla leta nya stallplatser.
Eva ska flytta. Jätte sorgligt. :(
Fast vi har några månader kvar.
Vi får veta mer längre fram.
Anneli

Mamma och pappa har betalat stallhyra för April nu så sen kommer dom inte betala mer, det betyder att om en månad måste jag vara ute. Inte hittar jag nån stallplats så Nisse kommer antagligen åka till syrran som är 3 mil här ifrån.. Kommer ju inte kunna rida på samma sätt eftersom jag inte kan ta mig dit. Jag kan ju inte vara där jämt heller för jag vill vara med kompisar också. Då blir man lite hästlös då..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nadja är ledig under veckorna :)

Bara du säger till om du vill rida i så fall!



Tråkigt, men hoppas det löser sig!!

2011-04-01 | 17:06:11
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0