Gårdagen

Skrivet år: 2010-11-28 | Klockan: 13:56:53 i ämnet: Dagbok
Igår var jag på världens mysigaste pizzeria i Degerfors som jag aldrig har varit i eller äns visste att den fanns! Knäpp som jag är haha! Var där med Mattias och Marina. De hade hög musik och var dyng mysig med coola lampor i hela pizzerian. Marina och jag valde samma pizza, men när vi var färdiga hade vi bara ätit en fjärde dels bit var typ. Haha, varför delade vi inte på pizzan? :D

Sedaaann brummade vi hem till Gina som fyller 30 år! Grattis!:love:  Spelade rockband Gina och jag sjöng och jag spelade trummor en gång, haha skit va rädd jag var att sjunga! Ja bara skaka!

Hade det kul !! Drog hem och spela lite Wii,, sen kom sängen gåendes mot mig!


Idag har de varit en lugn dag, Cissi kommer hem idag så jag ska hem till mitt riktiga hem och sen till Nisse.


Afraid - Gina <-- Låten

Grattis till lilla Gina som fyllt 30 år!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hallå! Ja visst äre de, men de är ändå 1.a advent! :) De infaller ju inte alltid 1.a dec.

/ Eleonor

2010-11-28 | 14:41:56
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv: Okej :D

2010-11-28 | 17:22:53
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0