Tummen Ner

Skrivet år: 2011-01-10 | Klockan: 21:24:08 i ämnet: Tummen upp/ner
Vill ge en tumme ner till Börjes pannlampa.
Jag och syrran köpte en varsin.
Jag provade min, tyckte den lös dåligt, drog mycket batteri, varje gång jag travade och galopperade åkte lampan ner så den lös mig på magen, på en kompis hjälm när hon red flög den av två gånger! På min systers pannlampa åkte den lilla kontakten som går från batteriet till lampan ur hela tiden !!
Så vill ni ha en skrotlampa? Köp Börjes pannlampa! :)
Eller var det bara våra pannlampor som knövlade?

Kommentarer
Postat av: Karolina på Silva

Hej Charlotte, trist att inte pannlampan fungerar. Jag tänkte rekommendera en pannlampa från Silva som heter X-Trail. Den har LED-ljus och är lättare än den du visar på bilden, och batterierna sitter i ett separat paket man kan ha i fickan, som gör lampan ännu lättare på huvudet. Sen har den silikon på insidan av pannbandet för att sitta bättre på plats. Om du har en plasthjälm kan du tom fästa den direkt på hjälmen i ett fäste som ingår. Kika på silva.se om du är intresserad, du hittar den t.ex. på runners store på nätet. Hoppas du hittar ett bättre alternativ till Börjes lampa, verkar inget vidare :)

Mvh,

Karolina

2011-01-11 | 10:16:47
URL: http://silva.se
Postat av: marie

mina funkar jätte bra :-D drar mycket batteri gör de om man har den starka lampan på hela tiden :-S

2011-01-11 | 12:32:53
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: Jag har den och den är hur bra som helst

2011-01-11 | 20:15:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0