Paxxat!

Skrivet år: 2010-11-02 | Klockan: 10:04:56 i ämnet: Stalldagbok
Hej på er kära läsare!

Nu ska jag inte ljuga för er. Jag ska flytta. Nu är det färdigt! Stallet var jättemysigt och det är inte så långt ifrån mig. Så har man Felicia som ridsällskap nära och fin ridbana med massa hinder. Ska se hur det blir att mocka i halm haha :P
Någon som tycker det är lätt att mocka i halm?

Ungefär såhär ser det ut uppifråni det nya stallet:




Innan jag flyttar måste jag få tag i någon som kan ta stallplatsen i gräsmossen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är inte kul:-( fy vad jobbigt

2010-11-02 | 10:13:46
Postat av: Lina

Först tyckte jag att halm var ett helvete, men nu när jag har vant mig så går det rätt smidigt faktiskt ;)



Visst, det går inte lika snabbt som det gör med spån - dock är det ju bättre för hästen (den får mer sysselsättning osv). Enklast är att börja med att ta ut alla ytliga högar, sedan slänga all ren halm i ett eller två hörn och ta bort det blöta.

2010-11-03 | 14:07:49
URL: http://ohthesiren.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag klarar inte av att mocka i Halm x)

2010-11-03 | 18:14:22
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0