Vad är öppna och vad är sluta?

Skrivet år: 2011-05-24 | Klockan: 14:43:47 i ämnet: Ridövningar
Under alla år jag ridit och utvecklats i ridning har det svåraste för mig varit att skilja på en öppna och en sluta. Alltså jag har inte alls haft koll på om jag gör en öppna eller sluta. Min hjärna blandar liksom ihop dom!

Härom dagen visade Felicia mig en bok som jag läste, då äntligen gick det upp för mig hur jag kan tänka när jag gör öppna och sluta.

En öppna ska jag tänka på att jag öppnar en volt. Då vet att jag att "nu gör jag en Öpnna!"
Och i Sluta ska jag tänka som jag Slutar en volt.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kan hjälpa dig nästa gång :D

2011-05-24 | 22:03:19
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Oj, jag minns inte riktigt vart jag köpte knästöden till sadeln :p Om jag inte minns helt fel så tror jag det var på filippasridsport.se

2011-05-24 | 22:23:58
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0