Tjohmorron!

Skrivet år: 2011-03-20 | Klockan: 11:13:26 i ämnet: Övrigt
Tjohmorron på er! Jag vaknade för två timmar sen minst. Många av er ligger säkert och sover och många andra är uppe med tuppen! Elisabeth tog min morgon idag så jag fick lite sovmorgon, sen har jag morgon resten av veckan. Sitter förövrigt och lyssnar på Nickelback. Ska tänka ut vad jag ska hitta på idag med Nisse.. Om jag ska tömköra, rida ut, rida på ridbanan och ta fram några bommar eller något annat kul! Och jag har ett problem, jag vet inte hur nästa design ska se ut..! Den ska bli mörk har jag bestämt, men jag vill ha den på ett visst sett. Hur man får den just så, det är en annan fråga..
Hehe, det ända jag vill göra med Nisse just nu är nog att hoppa, men det går ju nog inte än.. Har gjort en ny logg föressten, hehe, jag är det svarta där jag, en skugga på mig.
Fotade faktist igår, Saivas öga fick bli modell då! =)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken fin bild! :D

2011-03-20 | 17:43:17
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny's Shop

Hej! :)



Kika in i min bloppis på jennysshop.blogg.se säljer snygga kläder, skor & accessoarer i nytt skick (vissa är helt nya!) till ett billigt pris! :)



Kom in och kolla! ♥

2011-03-20 | 18:13:03
URL: http://jennysshop.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grymt fin bild! :)

2011-04-05 | 00:41:09
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0