Rida till V.G

Skrivet år: 2011-03-04 | Klockan: 14:09:50 i ämnet: Stalldagbok
Funderar på att rida till V.G stallet idag och kolla om ridbanan ör okey att rida på.. Är den värre än den vid mitt stall så får det väl bli lite ridning på nån av dom. Nisse måste mjukas upp lite. Vill ju åka till ridhus, men måste ha någon som kan vara snäll och skutsa osv :) Sen vågar jag inte ringa och fråga när man kan komma dit xD

Ekipage i kga, vet dock inte vilka det är jag tog kort på haha.


Ps. Vill du har kort på dig och din häst (helst i degerfors el karlskoga) så kan jag fota! Finns inte så mkt att ta kort på mitt i vintern :P

Kommentarer
Postat av: tilda

Superfin blogg du har! Följer dig på bloglovin och skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

2011-03-04 | 18:58:20
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du tar jätte fina bilder! :D

och jätte snygg häst!



(kolla in stallmolke.blogg.se där jag bloggar med (: )

2011-03-14 | 14:50:30
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0