Från allt till inget - Jo datorn är trasig,..!

Skrivet år: 2011-03-27 | Klockan: 15:39:53 i ämnet: Övrigt

Rubriken säger väl mycket, mycket, mycket!? Jo, förra söndagen började datorn hacka sig efter att vi käkat pizza, tänkte att jag startar om den, men när den stängt av sig startade den inte något mer sen. Lämnat in den och hårddisken är totalt pajj. Alla bilder borta och det går inte att rädda. Dom försöker fortfarande att rädda, får väl se.. Men det finns 5% chans att det klarar sig. Sitter vid Cissis dator och kommer nog tyvärr inte kunna blogga så mycket förens jag får en ny dator eller den blir lagad. Pappas dator är också inne på lagning tyvärr. Jag har ju iaf fortfarande garanti kvar för min dator är inte ett år gammal än. Så går det inte att laga får jag en ny. Pappa ska köpa en extern hårddisk till iaf. BUHUUU!!! Jag får börja om på nytt med fotandet ;( Bilden kommer från Cissis dator. En bild på Lugge som jag tog med min kompaktkamera år 2009.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du får ta o skaffa ett USB-minne så inte dina fina bilder försvinner.

2011-03-28 | 09:44:38
Postat av: jessica

Fin häst och blogg!:)

Har frågestund på bloggen så fråga gärna något!:)



kram

2011-03-29 | 18:28:52
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

fin blogg :)

-allt bra?

-söt häst :)

2011-03-31 | 19:12:33
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0