Baby i will wait for you

Skrivet år: 2011-06-14 | Klockan: 15:25:14 i ämnet: Stalldagbok
Hejsan på er bloggläsare där ute!
Tänkte skriva till er att de senaste dagarna har jag inte ridit Nisse med bett för vi fixar inte det för tillfället. Vi började med en annan variant. Jag gör allt med grimma istället! Han älskar när jag gör det med grimma för han lyssnar så bra på tygnder från mig, även jag tycker det är fruktansvärt kul! Igår var Jennifer med, jag tömkörde Nisse med grimma och longerade och red då vi galopperade men han bara bockade hehe :p Brukar bli lite sur på honom när han bockar men igår gjorde det inget. Det värsta just nu är att han blir så fruktansvärt sur på mig när jag skänklar, ändå hade jag floppatofflor och inte hårda skor och skänklade med. Jag har kommit fram till att han kanske är lite kittlig? Eller har han ont? Eller är han på dåligt humör? Men det är ju bara när jag rider ..


Hade precis gjort skänkelvikning, övar på ordet "halt" och "backa".



Mer bilder kommer!

Hajdoo!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2011-06-15 | 12:43:28
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0