Felfel..

Skrivet år: 2011-01-26 | Klockan: 13:58:50 i ämnet: Dagbok
Har blivit lite dålig med dedär att blogga, har inte haft någon tid då vi har hållt på med rummet. Mamma och jag målade en vägg igår, och såhär gick det..

Jag tejpade alla listor, hämtade tidningar och vi lade ut på golvet, vi hämtade färgen och började måla, jag rollade och mamma fyllde i alla kanter med färg. För det första så råkade vi slippa färg på tidningarna, som vi tramade på så vart det färg på hela golvet! Mamma skurade hela tiden haha, sen kom vi på att vi kanske borde ha tejpat fast tidningarna så dom inte flyttar på sig hela tiden, för vi slog typ ihäl oss på dom, tänk er mamma och jag flygandes med färgskvättar överallt snubblandes på tidningar.. haha. Nu hade vi målat hela väggen så tog det ca 2 timmar innan det torkade, på kvällen kom Mattias (min bror) och sa att vi hade spacklat fel, så då slipade han upp färgen och spackade om. Idag ska vi slipa igen och måla om :P

Ambra Septim på bilden, hade jag haft råd, hade jag lätt tagit dig gumman. Du är speciell..
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0