Närmar sig

Skrivet år: 2011-01-18 | Klockan: 21:54:48 i ämnet: Dagbok
Ja, nu börjar de närma sig. Om 1½ vecka flyttar jag och Nisse från Gräsmossens stall. Ska bli gött. Just nu vill jag flytta. Hehe.

Min mobil har fått fnatt, har haft den i ett halvår. Den lyser alla möjliga färger när jag drar upp sliden, ibland blir den svartvit och hackar sig, eller så blir den bara svart. Och jag är rädd för att garantin inte kommer gälla, för mobiler klarar inte av kylan såg jag på tv, då garantin gäller inte. Men vaf*n! Om du nu inte tål kylan, varför tillverka sånna skitmobiler när vi bor i ett sånt klimat? Helt sjukt! Tänk om jag är ute och rider, ramlar av, min häst springer hem, och jag måste gå typ 7 km för att komma tillbaka till stallet mitt i vintern, så har jag ingen telefon som fungerar för att den tål inte kylan.. ! Totalt ååh, jag är arg på allt nu, så ni får ursäkta.

Själv börjar jag känna att livet bär iväg igen, nu krånglar allt. Alla människor omkring och man får lixom ta så mycket ansvar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får gå in med den och se vad dom säger :)

2011-01-19 | 21:43:43
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0