Smått & Gott

Skrivet år: 2011-01-29 | Klockan: 11:21:27 i ämnet: Dagbok
Sorry att jag int bloggade ngt speciellt igår! Var ju till kga igår. Såg världens finaste ställe i kga igår som jag bara inte fåår missa att ta kort på, när man ser utsikten till en heel del av kga, tänk och ta kort när det är mörkt och alla belysnigar där lixom, om jag ska dit idag blir kameran med! ;)

Vet inte om brorsan ska komma och slipa väggar idag, då blir det att fortsätta måla sen! Har beställt från jotex också =)

Väldig gammal bild på Nisse och mig, precis när han kom hem till Gräsmossen hehe =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: nä jag tror lugolin är rätt ovanlig i stammen =) jag har vart i kontakt med lugolins ägare, super trevlig är han!



Jag tycker det är säkrast att blötlägga =) då vet jag att risken för foderstrupsförstoppning är mindre.

2011-01-30 | 01:06:05
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du skrev ju inget om mig ju :$:(<3

2011-01-30 | 04:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0