Skolan och lite till

Skrivet år: 2011-01-12 | Klockan: 07:56:55 i ämnet: Dagbok
Väntar just nu på att få komma in på lektion. Pappa var tvungen att åka tidigare idag vilket jag hatar.. Är så halt ute. Det snöade/snöar ute just nu! Vi ska tydligen få bärbara datorer på hela skolan inom kort. Och om ettag ska vi få ha vanliga lektioner mellan 18:00 och 20:30 på kvällen ;) Coolt..
Bara för en dag och så får vi ledigt dagen efter.

Till sommaren nu ska jag, Cissi, Vickan, Emil och Peter till Ullared/Gekås. Det var flera år sedan jag var där! Då blire trångt i bilen.

Igår precis innan jag somnade kom jag in i en "dröm" och såg hur Nisse och jag var på en hopptävling, jag var så nervös att vi failade alla hinder och jag gick fel bana för jag var så nerös! Läskigt om det skulle bli så.

Vi börjar föressten 08:10

Kolla va söt häst ! ^^) Bild från google. Världens minsta häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0