Ridit idag, de ni!

Skrivet år: 2011-01-23 | Klockan: 14:53:20 i ämnet: Stalldagbok
Har plockat bort alla böcker, dvd'er, vhs'er och prydnadssaker från bok/tv hyllan. Allt ligger i kartånger..

Haha, ursäkta om ni tycker jag skriver så mkt om rummet nu. Till ridningen!

När jag vaknade imorse gick jag till stallet med Kelso, tog ut hästarna och ledde ut Nisse i stallgången. Grejjade massa med sadel osv, gick ut och hoppade upp å en pigg och studsig häst hehe. Gick och mötte Jenny och vi skrittade runt Södra Gräsmossen. Härlig att rida igen, fast kallt =) Har mockat och gjort färdigt allt, så inget mer stall idag.

Rufsen och Kiro (syrrans djur) myser =)
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin blogg du har :) lägger till dig på bloglovin! Intresserad av länkbyte kanske? :D

2011-01-23 | 16:02:14
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: c a r r o

söta katter! :)

Titta om det var du som vann dagens blogg! Om inte får du en ny chans snart! :)

Eftersom du gillar tävlingar osv kanske du vill skicka in en "hot or not" bild till oss? :)

2011-01-23 | 18:02:01
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0