Kvälls och morgonpass [Påminnelse]

Skrivet år: 2011-01-11 | Klockan: 20:57:26 i ämnet: Stalldagbok
Var till Nisse vid 17:00 tiden i eftermiddas. Kelso följde med. Jag mockade och gjorde hö. Ska även påminna mig själv om vad jag har för pass den här och nästa vecka i stallet. Idag släpptes Blackie och Nisse ihop med Ambra och Nikita. Alla såg ut att vara sams! :o Och Nisse som brukar vara så elak!! Alla fyra stog vid balen och käkade i lugnanro med varandra. Värsta romantiska middagen haha! Jag var dit och gav dom godis och alla hästarna var jätteglada och tjurade inte alls på varandra, Ambra tyckte inte om godiset och spottade ut, Blackie tog ena hoven på höbollen och började klättra för att få tag i godisen Ambra spottade ut haha, det var roligt :) Tyckte nog hästarna med för de såg ut att skratta åt varndra :p

Vecka 2 [Stallpassen]            Vecka 3 [Stallpassen]

Torsdag - Kvällspass                 Onsdag - Morgonpass
Fredag - Morgonpass                Torsdag -Morgon och kvällspass
Söndag - Kvällspass                  Söndag - Morgonpass





Kommentarer
Postat av: Åsa

Mm du vet de e inte den lilla göttegrisen de där, men han e fan beredd o jobba lite för godiset iaf :p haha

2011-01-11 | 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0