Flytten klar!

Skrivet år: 2011-01-30 | Klockan: 19:34:08 i ämnet: Stalldagbok
Puh, nu har jag äntligen kommit hem och hunnit äta, nu väntar chips och dipp på mig. Så här blev dagen iaf:

Gick till stallet vid 08:30 på morgonen för att ta ut hästarna, de var redan ute när jag kom så jag tog ut all torv ur boxen och tog massa kort på hästarna. Kelso och jag gick hem, jag redigerade bilder och lyssnade på musik och lite hit o dit. Vid 13:00 tiden mamma, pappa och jag till affärn och jag köpte små svampar och knäckebröd till Nisse.

Kom hem och fick jätte bråttom för Jenny och Linn väntade på mig med hästarna då vi skulle rida tsm mot nya stallet. Klockan var 24:30 när jag var färdig med att flytta alla saker elr nått, kl 15:00 skulle jag vara där. Allt gick som dans  på rosor, Nisse gick in till stallet och han var stressad, skruvade av alla broddar i bak så han inte skadar de andra hästarna om han sparkas, då sparka han lite lätt mot mig när ja lyfte foten, arg jag blev.

Släppte honom då han inte brydde sig så mkt om de andra tre, han undersökte bara hagen. Gick in och snacka med Annelie och Elisabeth, skrev lite nummer, sen åkte de.

Jag stannade kvar typ två timmar efter och höll på att rensa och städa allt så det fick plats, blev riktigt bra inne i sadelkammaren! Imorgon ska jag ta kort åt er =)

Gammal bild på Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0