Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Skrivet år: 2011-01-28 | Klockan: 10:37:52 i ämnet: Stalldagbok
26/1 -2011

Tänkte ju faktist ta kort på den, men orkade inte släpa med kameran.. Fast jag kom ju på att jag kunde ju ha tagit kameraryggsäcken =P Menmen!

Röd piggborste
Röd hovkrats
Röd rotborste
Silvrig manborste (en vanlig hårborste, tycker de är bäst!)
Röd viska
Röd hovborste
Vinröd/svart rycktborste
Svart gummiskrapa
Två små svampar
Sax
En mjuk borste (drar av damm och till ansiktet)

Och jag får plats med allt dädär :o
Och så har jag ju pälsglans gummisnoddar osv, men inte i "rycktlådan" som kommer bli en vanlig svart hink snart :P

Mitt skåp, två år gammla bilder..!

Före..                                                                     Efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0