Dag 1 - Presentera mig och min häst

Skrivet år: 2011-01-22 | Klockan: 16:25:54 i ämnet: Stalldagbok
Min häst heter Nisse Tribute men kallas Nisse. Han är en mörkbrun varmblodig travare på 156 cm i mankhöjd.
Efter: Firm Tribute
Under: Eremira Shine

Nisse är född 4 maj 1996. Min syster och jag fick honom år 2008 då han blev pensionär från travet och gick vidare som ridhäst. Sommaren 2010 tog jag över Nisse helt som min egen och vi satsar idag på allroundridning mot dressyr, jag älskar själv dressyr. Nisse älskar ju att hoppa, markarbeta och göra "konster" som vacker hov och allt möjligt från rygg och backe.

Jag heter Charlotte Lundström och är född den 26 december 1994. Har fyra syskon och är 161 cm lång. Jag bor fortfarande hemma med föräldrarna då syskonen flyttat hemifrån. Jag bor ute på landet utanför Degerfors. Har en bästa kompis som heter Jennifer och är singel. Är en väldigt osäker person som lätt skrynklar ihop sig till ett russin när jag möter folk jag inte känner haha.

Ni kan läsa mer om Nisses och min tid här.

Nisse


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0