Stallet idag

Skrivet år: 2011-02-15 | Klockan: 20:08:45 i ämnet: Stalldagbok
Åkte med pappa till stallet. Elisabeth och Anneli var där. Jag mockade och fixade. Hade tänkt och rida, men orkade inte. Elisabeth och jag tog in hästarna och gav dem maten. Sen kollade vi 3 delade bettet. Det är större än andra betten så jag få köpa ett annat. Så jag kommer sälja det om det finns någon som är intresserad. Ska kolla måttet och ta kort på de. Elisabeth och jag pysslade med Nisse och Julle, snackade massa ridvägar och vi ska rida. Ska även bada med hästarna till sommaren, vad underbart! :D Och så snacka Anneli och hon om att at fram slädarna till helgen, om det inte regnar förstås :P Får se om jag kan följa med och rida eller så med Nisse.

Annars är det bra med mig. Har gryymt ont i magen, men det går över typ i övermorrn! Nej, nu ska jag läsa massa bloggar och kommentera!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mycket bra blogg! :)

2011-02-17 | 12:26:19
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0