Ska jag rida, eller inte..?

Skrivet år: 2011-02-09 | Klockan: 14:35:27 i ämnet: Dagbok
Ni vill inte veta hur mycket mitt internet segar sig just nu! Såhär så man blir alldeles tokig!
Bonden har plogat som typ en motorväg elr nått här utanför haha, nej men det är plogat på gärdet och jag har lust att rida där, men jag vet inte om jag orkar. Det är ju så fint väder också.. Skulle vilja rida med någon idag, men jag vet inte om Felicia kommer upp till stallet idag. Och min dumma mobil tog bort vissa nummer när den lagades -.-'
Vi får väl se hur det blir! Ingen bild kommer nu, för att då får jag vänta i 1 timme på att den ska laddas upp med mitt seeeeega internet! :@
Ska försöka kolla in lite bloggar nu..
Men nu kanske jag kan ladda upp en bild! Internet går lite snabbare igen =)

En bild ute i den fina vädret igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0