Ny kategori

Skrivet år: 2011-02-11 | Klockan: 20:13:33 i ämnet: Andras bloggar
Ny kategori: "Andras bloggar" under "Personligt"

Fick en idé att jag kan ju tipsa andra bloggar. Själv älskar jag att läsa runt på massvis av olika bloggar. Och det finns fortfarande massor av bloggar jag säkert aldrig har sett, gillar särskilt hästbloggar dårå.

Så om ni vill, får ni gärna kommentera om ni vill vara med, eller har någon blogg jag inte haft med! :)
Kommer lägga upp inlägg med 1-5 bloggar i. Kanske skriver lite om dom (bara positivt med dom). Ibland kommer inläggen!

Vad tycker ni? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!:) Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje medlem man värvar. Jag tjänade dessutom ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



tack, kram!

2011-02-11 | 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0