Dagens: Konditionsträning!

Skrivet år: 2011-02-16 | Klockan: 22:27:50 i ämnet: Stalldagbok
Syrran skjutsade mig till stallet idag, hade kornkross som skulle med till Nisse. Tog sen sakerna på honom och red runt Ängebäck, "centrum" av Strömtorp typ. Han var pigg men väldigt lugn och inge stirrig alls. Körde lite konditionsträning och travade nästan hela tiden. Fast Nisse var lika pigg ändå :P
Och så höll vi på att bli påkörda tack vare min häst!
Vi gick på en smal väg och bakom oss kom en lite större bil. Nisse är inte rädd för trafik. Jag tänkte att jag stannar när han åker förbi. Det gjorde jag och precis när han skulle passera blev Nisse otålig och fläkade ut rumpan över hela vägen. bilen tvärnitade och gled mot oss, jag fick in rumpan på Nisse och bilen passerade. Vad arg jag blev! Eller sur typ, eller rädd.. Aja, Nisse kollade på arga mig som om "Jaha, sorry! Jag tänkte liksom inte riiktigt på att det kom en bil där..:rolleyes:"
Jag: ":mad: SUCK!"



//Lottzz

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så söt =)

2011-02-22 | 19:56:30
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0