Är förkyld, och rummet bara står..

Skrivet år: 2011-02-05 | Klockan: 23:17:29 i ämnet: Dagbok
För övrigt så är jag förkyld som attan, ont i halsen och snuva även hosta. Är jättetrött så fort jag kommer hem och somnar bara jag tänker på en TV apparat eller säng! Men att va hos Nisse får mig iaf att må bättre eller att bli lite piggare iaf.. =) Va med Jennifer inatt, vi kollade på bio, fanns typ inge filmer så vi glodde på Änglagård, vi var 4 st som satt och glodde där inne och Jennifer och jag skrattade oss igenom filmen för det var så uselt dålig! :p När vi kom hem till hennes pappa kollade vi på Bad Boys ist ;)

Mitt rum har vi inte kommit någonstans med. Dä står där med spacklade oslipade väggar och två väggar som är svarta. Sängen står i köket och tar plats för vi kan inte ta upp den. Det vi beställde från Jotex har kommit också. Vi väntar på att Mattias, brorsan ska komma och slipa väggarna eftersom jag inte klarar det.

Foto: Jag
Kamera: Nikon d60
Objektiv: Tamron tele-macro af 70-300mm
Nu har vi bara en kanin kvar ute på gården..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0