Dressyr på Foff

Skrivet år: 2010-11-21 | Klockan: 21:51:56 i ämnet: Stalldagbok

Jätteförlåt för dålig uppdatering men jag har varit hos Cissi i helgen och haft fullt upp ;)
Kommer lägga ut ett par bilder på Foff, jag red dressyr på honom idag o det var massa skojj! Cissi red ozzå. Fast jag sitter som en kråka, jag har inte alls ridkläder på mig. En sak till, jag är riktigt dålig på det är att hålla fötterna rakt fram när jag sitter ner i traven, Foff är skumpig oxå, så det måste jag träna på!!

En sak jag ser, är att jag äntligen har lärt mig att hålla händerna rakt fram!

Nisse vilar nu, för han har inga brodd och det är aldeles för halt att rida, min hovslagare vill aldrig komma :P

Cissi och Foff. Foto: Jag.



Cissi och Foff. Foto: Jag.



Cissi och Foff. Foto: Jag.


Jag och Foff. Foto: Cissi.


Jag och Foff. Foto: Cissi.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Är det en travare? :)

2010-11-22 | 10:33:30
URL: http://equiline.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0